یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1081608
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
فرمانده تخریب کل سوریه پاسدار مدافع حرم شهید ابراهیم رشید

حوزه/اولین مراسم به مناسبت سالروز ولادت فرمانده تخریب کل سوریه پاسدار مدافع حرم شهید ابراهیم رشید در مزار آن شهید والامقام با حضور مردم شهید پرور استان قم و خانواده شهید برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت به مناسبت سالروز ولادت فرمانده چک خنثی کل سوریه شهید ابراهیم رشید،  بر سر مزار آن شهید والامقام باحضور خانواده وی برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم ضمن غباررویی و گلباران مزار گلزار شهداء مدافعان حرم علی ابن جعفر(علیه السلام) و همچنین تجدید عهد و پیمان با راه و رسم آن بزرگ مردان واقعی، اکران مستند های تولیدی فرمانده مهربان که توسط خادمین قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید تولید گردیده بود، پخش شد.

در این مراسم که فرزند شهید ابراهیم رشید به همراه مادرش شروع به روایت از زندگی خصوصی خود با شهید داشت، افزود: از بارز ترین خصوصیات زیبای شهید گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای بود که در وصیت ایشان هم به این موضوع اشاره داشته اند.

سید میلاد در ادامه فرازی از وصیت نامه شهید ابراهیم رشید را قرائت کرد: دوستان و همرزمانم همیشه دقت داشته باشید هیچ وقت امام زمان و نائبش را تنها نگذارید و در هر نقطه و کاری مشغول هستید با دقت به آن بپردازید تا انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد و توجه داشته باشید اگر کسی کار خود را جدی نگیرد و ساده انگارد به نظام اسلامی و انقلاب ضربه وارد کرده و این گناهی نابخشوودنی است.

بدانید در دیدگاه کلان نوع مسئولیت مهم نیست بلکه انجام صحیح آن اهمیت دارد، جزءترین نیروها و مسئولیت ها با سهل انگاری و سستی ممکن است بزرگترین ضربه را بزنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha