دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1081928
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کودکان

حوزه/ به همت کانون دانش آموختگان کوثر شهر سمنان «پویش شیرینی زندگی» با هدف افزایش جمعیت و تشویق به فرزندآوری در راستای طرح (ایران جوان بمان) در مساجد این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان، یوسفیان دبیر کانون دانش آموختگان کوثر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از برگزاری «پویش شیرینی زندگی» با هدف افزایش جمعیت و تشویق به فرزندآوری در راستای طرح (ایران جوان بمان) توسط کانون دانش آموختگان کوثر سمنان در سطح مساجد شهر سمنان همزمان با شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی افزود: این پویش با همکاری تیم فعال فرهنگی کانون دانش آموختگان و تیم فعال فرهنگی پایگاه ریحانة النبی«درجزین» سمنان به مربی گری خانم همتیان در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

دبیر کانون دانش آموختگان کوثر، بیان کرد: برنامه ریزی و طراحی مهد گونه این پویش، برای سرگرم نمودن هدفمند کودکان در مراسم احیای شب قدر بود؛ که در زمان بهره مندی والدین و فرزندان از فضای دعا و مناجات و احیای شب قدر، برگه های دو طرفه ای در اختیار کودکان حاضر در مساجد قرار گرفت که یک سمت آن، نقاشی کودکی درحال دعا و تضرع برای داشتن خواهر و برادر و در سمت دیگر آن جملات زیبای انگیزشی جمعیتی و تبیین حرکت به سمت سالخوردگی در ایران بود.

وی تصریح کرد: این پویش در مسجد ولیعصر(عج)، مسجد اهل بیت و مسجد آل محمدعلیهم السلام، حسینیه نیروی انتظامی، مسجد قمر بنی هاشم علیه السلام سمنان و مسجد قائم آل محمد(عج) درجزین و نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس در بین کودکان شرکت کننده اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha