یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / بازدید امام جمعه همدان ظرفیت‌های فرهنگی احتکار شده در همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با ابراز تأسف از احتکار ظرفیت‌های فرهنگی در شهر، گفت: متأسفانه ظرفیت‌های مناسبی در همدان وجود دارد اما استفاده مناسبی از آن نمی‌شود، در حالی که با مدیریت صحیح می‌توان این اماکن را به محلی برای تفریح جوانان و حتی خانواده تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، در راستای بررسی ظرفیت‌های موجودی که قابلیت استفاده نسل جوان از آن را دارا است، امروز با حضور در یکی از مراکزی که نزدیک به ۱۲ سال بدون استفاده مانده است و تبدیل به خرابه شده است، از نزدیک در روند مشکلات این محل قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، در این بازدید با ابراز تأسف از احتکار ظرفیت‌های فرهنگی در شهر، اظهار داشت: متأسفانه ظرفیت‌های مناسبی در همدان وجود دارد اما استفاده مناسبی از آن نمی‌شود، در حالی که با مدیریت صحیح می‌توان این اماکن را به محلی برای تفریح جوانان و حتی خانواده تبدیل کرد.

وی با اشاره به لزوم شناسایی برخی از اماکن بلا استفاده که قابلیت بهره‌برداری برای جوانان را دارا است، گفت: با وجود آنکه در شورای فرهنگ عمومی نسبت به این موضوع تذکر داده شد، اما بازهم شاهد وجود چنین مراکزی در سطح شهر هستیم که امیدواریم با احیای این مرکز و امثال این مرکز، بتوانیم گامی مثبت در جهت ایجاد مراکزی مناسب برای حضور نسل جوان و تفریح آنها برداریم.

گفتنی است این مرکز که در یکی از بهترین نقاط تفریحی همدان قرار دارد، متأسفانه به محلی برای برخی بزه‌ها تبدیل شده بود و هیچگونه نظارتی نیز بر آن وجود نداشته است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha