دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبلیغ

حوزه/ مسئول اداره سامان‌دهی و شبکه‌سازی مبلغان معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان از اعلام زمان برگزاری سومین دوره‌ و کارگاه‌های مجازی که در زمستان ۱۴۰۱ برگزار شد، خبر داد.

حجت الاسلام نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: سومین دوره و کارگاه‌های آموزشی کاربردی تبلیغ به صورت مجازی‌ برای مخاطبان و علاقه‌مندان در راستای آموزش دانش‌ها و مهارت های تبلیغی و توانمندسازی آنان در زمستان سال گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون‌های این دوره راس ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد، به زمان برگزاری آزمون‌های این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: مهارت های زندگی اخلاقی رفتاری زوجین، مهارت‌های کاربردی تعامل آگاهانه والدین با نوجوانان، روانشناسی بلوغ، عقاید خاصه تشیع، تربیت مبلغ عمومی زیست عفیفانه، دوره تشکیلات اسلامی، دوره جامعه شناسی تبلیغ، کارگاه سواد رسانه و نیز جهاد تببین از ۵ تا ۱۴ اردیبهشت به ترتیب برگزار می‌شود.

مسئول اداره سامان دهی و شبکه سازی مبلغان معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان با تصریح به اینکه این آزمون در بستر سامانه آموزش مجازی مبلغان به نشانی tabliqkh.lms۲.hozehkh.com به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، ادامه داد: سوالات سومین آزمون دوره و کارگاه‌های مجازی زمستان ۱۴۰۱ به صورت چهار گزینه ای است و نمره قبولی در آن ۱۲ می‌باشد و نتایج آن بعد از آزمون در سامانه آموزش مجازی مبلغان قابل مشاهده خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد؛ شرکت کنندگان بعد از قبولی در آزمون، جهت اطلاع از نحوه دریافت گواهینامه پایان دوره به کانال رسمی این معاونت در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۴۰۹۲۰۶۷۸۷۳Cd۲b۹de۶۳۳c مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha