چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مصطفی فخرایی معاون فرماندار دیر

حوزه/ معاون سیلسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیّر با تأکید بر لزوم افزایش اعتبارات کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: متاسفانه صنعت نفت به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی خود به درستی عمل نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مصطفی فخرایی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیّر شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیّر، اظهار داشت: ما به شورای فرهنگ عمومی به عنوان بازوی اصلی فرهنگ در شهرستان نگاه می کنیم.

وی به تأثیرگذاری شورای فرهنگ عمومی بر فضای فرهنگی جامعه اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای مهم شورای فرهنگ عمومی، فرهنگ سازی در موضوعات و حوزه های مختلف است.

فخرایی با تأکید بر لزوم افزایش اعتبارات کانون های فرهنگی و هنری مساجد، بیان کرد: متأسفانه صنعت نفت به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی خود به درستی عمل نمی کند چرا که اگر تعهدات آنها محقق شود اثرات خوبی در پی دارد.

وی تأکید کرد: پیوند مساجد با شهرداری مهم است و ابن تعامل فقط به منزله کمک مالی نیست بلکه شهرداری ها می توانند با احداث زمین چمن، پارک، مکان های فرهنگی و ورزشی در کنار مساجد بهترین کمک در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان دیّر گفت: هیات اندیشه ورز در شهرستان دیّر تشکیل شود و ادارات و کانون های فرهنگی هنری مساجد نشست های مداوم برای تقویت جایگاه مسجد برگزار کنند.

وی با اشاره به شعار سال، یادآور شد: اقتصاد نیاز اساسی ما است چرا که مشکلات اقتصادی بر فرهنگ و ناهنجاری ها اثرگذار است، بنابراین عملیاتی شدن شعار مهار تورم و رشد تولید باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha