دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1082251
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
ض

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان از دستگیری ضارب آمر به‌ معروف و ناهی از منکر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری در حاشیه جلسه ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری یکی از اراذل و اوباش به نام ( ا.ش )که هفته گذشته در مجموعه پارک آیت الله مدنی (ره) به یکی از آمرین به معروف و ناهیان منکر اهانت و با درگیری و با چاقو او را از ناحیه دست مجروح کرده بود در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی کاشان قرار گرفت و با توجه به رویکرد حمایتی فراجا از آمرین به معروف سرانجام عامل ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود توسط پلیس دستگیر شد.

اکبری یادآور شد: با پیگیری های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان پرونده قضایی برای متهم تشکیل و با توجه به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اقدامات لازم جهت رسیدگی به این پرونده انجام شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر بدانند ستاد امر به معروف حمایت جدی خود را برابر ضوابط و قانون از آنها دارد و با کسانی که مانع انجام این دو فریضه بزرگ شوند یا بخواهند حرمت شکنی کنند به صورت جدی برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha