پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
وداع با شهید گمنام در اردکان

حوزه/ بانوان طلبه اردکانی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در یک مراسم معنوی ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، با پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند.

خانم فاطمه ابراهیمیان مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها اردکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهار داشت: بانوان طلبه این مدرسه علمیه همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برای ساعاتی میزبان شهید گمنام بودند و ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، با پیکر این شهید معظم همراه با لحظات معنوی وداع کردند.

وی، با تأکید بر نقش شهدای گمنام به عنوان چراغ راه هدایت و بشارت، گفت: مقام معظم رهبری به جوانان تأکید کرده‌اند که راه خود را با ادامه مسیر شهدا پیدا کرده و در مسیر تعالی و سعادت قرار گیرند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهراسلام الله علیها اردکان،تصریح کرد: هدف از برگزاری مراسم استقبال از شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد پیوند ارزشی بین نسل جوان امروز با نمادهای فرهنگ ایثار و شهادت است.

ابراهیمیان، ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی جامعه، عزت و اقتدار، استقلال و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به پاس از خودگذشتگی و ایثار شهداست.

وی، خاطرنشان کرد: با اینکه ساعت حضور شهید گمنام در ساعات ابتدایی صبح و به صورت مجازی اعلام شد اما طلاب و اساتید با حضور پرشور خود و حتی با کودکان خردسالشان به طور شایسته از این شهید استقبال کردند و دقایقی را در کنار شهید گمنام سپری کردند.

وداع با شهید گمنام در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اردکان + فیلم و عکس

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha