شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زکات

حوزه/ مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از جمع‌آوری فطریه تحت عنوان پویش «عید همدلی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حسین اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از جمع‌آوری فطریه تحت عنوان پویش «عید همدلی» خبر داد و گفت: پایگاه‌های زکات فطریه در مصلاها و مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان مستقر هستند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به حسن اعتماد مردم به بهزیستی به ویژه خیرین، موسسات خیریه مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی بالغ بر ۳۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.

اسدی راد گفت: تعداد ۵۰ صندوق جمع آوری فطریه و ۳۷دستگاه پوز که به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان متصل می باشد و همچنین تمام نمایندگی های دولتی بهزیستی در سراسر استان آماده تحویل گرفتن زکات فطریه هستند.

مدیر کل بهزیستی استان ابراز کرد: مجدداً از مردم خوب و همیشه همراه استان بوشهر دعوت می گیریم که بر اساس فتاوای نظر مراجع بزرگوار تقلید که این مجوز جمع آوری زکات فطره را به عزیزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی داده است باز هم همدلی کنندو عیدی خود را با بخشیدن و اعطا کردن زکات فطره هایشان را به جامعه هدف نیازمند بهزیستی جامعه هدف بهزیستی که از طیف زنان سرپرست خانوار، توانخواهان، فرزندان امداد بگیر و آسیب دیدگان اجتماعی هستند در این کار خیر سهیم شوند.

وی در پایان یادآور شد: هموطنان می‌توانند برای پرداخت الکترونیک فطریه با کد دستوری #۷۷۳۰۰*۶۶۵۵* یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۸۶۵۹۹۶۱جهت فطریه عام و اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha