دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: رمضان برای همه مومنین تمرین استقامت، صبر و شکیبایی بود و نتیجه این صبر در زندگی دنیوی و اخروی ما خود را نشان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: امیدواریم که همه ما از ثمرات نورانی و عزیز ماه مبارک رمضان بهره‌های معنوی برده باشیم.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه گفت: باید در ماه رمضان خود را به معنویات نزدیک کرده باشیم و از لحظه لحظه این ماه نورانی به درستی استفاده کرده باشیم.

وی تصریح کرد: رمضان برای همه ما به‌ویژه روزه داران درس‌های بسیار مهمی دارد، استفاده از این فرصت ناب در سال می‌تواند زندگی دینی و معنویت ما را متحول کند و با داشتن این تجربیات ارزنده آخرت خود را آباد کنیم.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: فطر عید بزرگ مسلمین جهان است، این عید، عید وحدت و انسجام اسلامی محسوب می‌شود، بنابراین جایگاه این روز بزرگ در بین مسلمانان بسیار حیاتی است.

امام جمعه شهرستان بانه اظهار کرد: رمضان برای همه مومنین تمرین استقامت، صبر و شکیبایی بود و نتیجه این صبر در زندگی دنیوی و اخروی ما خود را نشان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha