چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اتوبوسرانی

حوزه/ با توجه به برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی (ره)، نظافت صحن اصلی، پارکینگ‌های ضلع شمال و سقف شبستان اصلی، بلوار یاس و خیابان‌های پیرامون (شهید قنبرزاده)، جمع‌آوری ضایعات و نگهداشت محوطه مصلی امام خمینی (ره) به صورت شبانه‌روزی و ویژه تنها بخشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام از سوی منطقه ۷ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، طبق اعلام شهر، شرکت واحد اتوبوسرانی به صورت رایگان و با ناوگان اختصاصی، از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد روز عید فطر از ۲۴ مبدأ و میدان اصلی مانند تجریش، چهارراه تهرانپارس، میدان خراسان، پایانه خاوران و میدان انقلاب اسلامی، شهروندان را به محل برگزاری نماز عید در مصلی تهران می‌رساند و در پایان مراسم به نقاط اولیه بازمی‌گرداند.

تمامی خطوط مترو نیز از ساعت ۵:۳۰ صبح فعال می‌شود. پیش‌بینی‌های لازم برای کاهش سرفاصله قطارهای خط یک و ایستگاه‌های تاکسی ون برای انتقال نمازگزاران از پارکینگ‌ها و بالعکس نیز انجام شده است. همچنین با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک، خودروهای شاتل برقی جهت جابه‌جایی نمازگزاران در داخل مصلی و همچنین اتوبوس برای انتقال نمازگزاران از مساجد اعزام خواهند شد.

پایانه بیهقی از ساعت ۲۳ روز قبل از عید سعید فطر تا ساعت ۱۴ روز عید تعطیل است و مسافران می‌توانند از پایانه‌های غرب، جنوب و شرق برای انجام سفرهای برون شهری اقدام کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha