سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1082617
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
خانم عباسی

حوزه / سرپرست حوزه علمیه خواهران هرمزگان، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، خانم عباسی ندوشن سرپرست حوزه علمیه خواهران هرمزگان، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

با تحیت و احترام فرا رسیدن عید بزرگ جهان اسلام "عید سعید فطر" و همچنین قبولی عبادت‌های ماه مبارک رمضان و استجابت دعاهای شهر الله به ویژه لیالی قدر برای مسلمانان روزه‌دار را از خداوند متعال مسئلت داریم.

پیام عید بزرگ فطر صیانت از وحدت امت اسلامی است که در مدار این وحدت، قرآن و سنت معصوم است که سیر و تربیت انسان در این مسیر صورت می‌گیرد.

هدف اصلی جمهوری اسلامی نهضت فرهنگ انسان سازی است.

این انسان‌های خدامحور در دوره کوتاه مدت خودسازی و تزکیه توانستند گام‌های بزرگ خودشناسی و خودسازی را بردارند و خود را تا مرزهای متقین بالا بکشند.

روز عیدفطر شرف حضور در پیشگاه الهی و فخر و مباهات اطاعت و بندگی است و همچنین برای انسان سالک همچون شب قدری است که برای مومنان رسیدن به مخزن لطف و رحمت خداوندی و دریافت کلید رستگاری است.

اللهمَّ لَا تَجْعَلْهُ آخِرَ الْعَهدِ مِنْ صیَامِنَا إیَّاهُ فَاِنْ جَعَلْتَهُ فَاجْعَلْنِی مَرحُوماً وَ لَا تَجْعَلْنِی مَحْرُوماً

حلول ماه شوال را به کلیه مسلمانان، مسئولین انقلابی، مدیران، اساتید، طلاب و خانواده محترم حوزه علمیه خواهران هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم به برکت دعای خیر شما سروران گرامی بزرگ‌ترین عیدی ما تعجیل در فرج آخرین سلاله پاک حضرت زهرا(س) باشد به امید آنکه به زودی در قدس شریف به امامت مقتدای خود نماز جماعت برپا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha