دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / آخرین روز نمایشگاه قرآن همدان

حوزه / مسئول مرکز مشاوره اسلامی سماح به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت همدان پرداخت.

حجت الاسلام مجید عظیمی‌وند مسئول مرکز مشاوره اسلامی سماح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه این مرکز به صورت تخصصی اقدام به ارائه مشاوره اسلامی در زمینه‌های خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، نوجوان، درمان اختلالات و استعدادیابی می‌کند، اظهار داشت: در غرفه این مرکز در نمایشگاه قرآن و عترت که روزهای گذشته در همدان برگزار شد، توانستیم با استفاده از ظرفیت اساتید مرکز، به مراجعان مشاوره‌های تخصصی را ارائه کنیم که با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

وی افزود: با توجه با اینکه در محل نمایشگاه، اتاق رسمی و فضای ایمن برای مشاوره وجود ندارد و حواس افراد ممکن است پرت شود، اما با بهره‌گیری از توان اساتید توانستیم تا فضا را برای مشاوره مراجعه کنندگان به طور مناسب فراهم کنیم.

مسئول مرکز مشاوره اسلامی سماح، به تشریح دیگر اقدامات این مرکز در ایام برگزاری نمایشگاه پرداخت و گفت: سفره عقدی در این محل قرار داده شد تا بر لزوم برنامه‌ریزی برای ازدواج آسان جوانان تأکید شود.
فعالیت‌های مرکز مشاوره اسلامی سماح  / از برگزاری مسابقه "ترموستات گفت‌وگو" تا کارگاه "هواتو دارم"

وی با بیان اینکه این سفره عقد با بیست درصد تخفیف در اختیار زوجین قرار داده می‌شود، اظهار کرد: در عرصه ازدواج آسان با همکاری اصناف می‌شود اقدامات خوبی را از طریق قرار دادن تخفیف چه در عرصه کالایی و چه خدماتی انجام داد.

حجت الاسلام عظیمی‌وند، به کارگاه‌های برگزار شده توسط مرکز مشاوره سماح در ایام نمایشگاه اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های مشاوره، با عناوین "فرزند بالنده" در رابطه با تربیت فرزندان موفق، "نوجوان دلخواه" با موضوع تعامل سازنده با نوجوانان، "کارگاه عشق پایدار" که به مسائل مرتبط با مهارت‌های ارتباطی همسران می‌پردازد و "عشق تلخ" که در رابطه با انتخاب همسر و کمک به این مسئله است که عشق آنها منجر به تلخی نشود و انتخاب صحیح داشته باشند، در نمایشگاه قرآن و عترت با استفاده از ظرفیت اساتید مرکز سماح برگزار شد.
فعالیت‌های مرکز مشاوره اسلامی سماح  / از برگزاری مسابقه "ترموستات گفت‌وگو" تا کارگاه "هواتو دارم"

وی تصریح کرد: همچنین کارگاه "هواتو دارم" که به مسئله امر به معروف و نهی از منکر تخصصی به کمک اسلام و روانشناسی می‌پردازد در نمایشگاه برگزار شد و در آن شیوه‌های قوی و مناسب امر به معروف و تعامل با منکرات در جامعه آموزش داده می‌شود.

مسئول مرکز مشاوره اسلامی سماح، از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان "ترموستات گفت‌وگو" خبرداد و اظهار کرد: این مسابقه در رابطه با تعامل سازنده بین همسران بود که جوایز نفیسی نیز به شرکت کنندگان برتر اهدا شد.
فعالیت‌های مرکز مشاوره اسلامی سماح  / از برگزاری مسابقه "ترموستات گفت‌وگو" تا کارگاه "هواتو دارم"

وی با تأکید بر اهمیت مشاوره در زمینه کودک، خاطرنشان کرد: در غرفه مشاوره کودک موضوع اهمیت بازی کودکان و تأثیر آن در موفقیت، رشد استعداد و تقویت اعتماد به نفس به طور عملی به خانواده‌ها آموزش داده شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha