دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1083046
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
کلام اسلامی تخصصی

حوزه / مدیر اجرایی دوره تخصصی کلام و مذاهب شهرستان رودان از آغاز فرایند پذیرش رشته کلام اسلامی در سطح دو در رودان خبرداد.

حجت الاسلام علی رئیسی مدیر اجرایی دوره تخصصی کلام و مذاهب شهرستان رودان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با اشاره به آغاز فرایند پذیرش «سطح دو» در مرکز کلام و مذاهب رودان، اظهار داشت: مرکز تخصصی علم کلام شهرستان رودان وابسته به موسسه امام صادق(ع) تحت اشراف آیت الله العظمی سبحانی، از بین واجدین شرایط دانش پژوه می‌پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر (عج) با بیان اینکه این فرایند از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ آغاز شده و تا ۱۴۰۲/۲/۱۵ ادامه خواهد داشت، گفت: در نیمه اول سال جاری برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، پذیرش مقطع سطح دو کلام در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) رودان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه سن داوطلبان باید حداکثر ۳۴ سال در هنگام پذیرش نهایی باشد، یادآور شد: داوطلبانی که دارای گواهی اتمام سطح یک (پایه ۶)، فارغ التحصیلان مدارس سفیران و شاغلین به تحصیل پایه ۶ می‌توانند در این فرایند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه کسب امتیاز لازم در مصاحبه علمی و دروس مندرج در دفترچه ثبت نام از شرایط پذیرش است، خاطرنشان کرد: اعطای مدرک تخصصی و رسمی معتبر مرکز مدیریت حوزه قم، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، امکان تحصیل در مقاطع بالاتر حوزه و دانشگاه، انجام پایان نامه در مجموعه موسسه از مزایای تحصیلی در این موسسه می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha