دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلبه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان بر شناسایی طلاب فعال در عرصه سخنرانی و خطابه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان امروز در جلسه شورای فرهنگی مرکز تخصصی زینبیه(س)خرم آباد با اشاره به اینکه معاونان فرهنگی مدارس تمام همت خود را برای اجرای دقیق برنامه های قرآنی و فرهنگی بکار بگیرند، گفت: برنامه های قرآنی و فرهنگی مدارس علمیه با باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تربیت نیروهای متخصص در عرصه های مورد نیاز جامعه از جمله فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی در دستور کار معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران باشد، اظهار کرد: امید می رود با تربیت مبلغانی کارآمد در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی در جامعه کوشا باشیم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه شناسایی و تربیت خواهران مبلغه برای حضور دربرنامه های اخلاقی و فرهنگی رسانه ملی در دستور کار معاونان فرهنگی مدارس علمیه قرار بگیرد، بر ضرورت سطح بندی خواهران مبلغه در عرصه پاسخگویی به مسائل و شبهات تأکید کرد.

عزیزی در پایان بر شناسایی و سطح بندی خواهران مبلغه در عرصه سخنرانی و خطابه تاکید کرد و گفت: باید با برگزاری کارگاه های فن خطبه در راستای شناسایی طلاب سخنور در جامعه گام برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha