پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
پیام آیت الله جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سلیمانی را محور وحدت بین شیعه و سنی در دوران حضور در سیستان و بلوچستان خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، موجب تألم خاطر و تأثر فراوان گردید.

این روحانی خدوم و خستگی ناپذیر که علاوه بر عضویت فعال در مجلس خبرگان رهبری و کمیسیونهای آن در جهات مختلف علمی و عملی از جمله نمایندگی ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و سنگر امامت جمعه شهر زاهدان، منشأ خدمات فراوان به مردم شریف آن استان و محور وحدت بین برادران شیعه و سنی در آن خطه به شمار می آمد و تلاشهای گسترده ای در این زمینه نمود.

ایشان در راستای خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و اعتلای نظام اسلامی ضمن حضور پررنگ و با انگیزه در دانشگاه در مقاطعی نیز امامت جمعه شهرستانهای بابلسر و کاشان را نیز بر عهده داشت که بی شک زحمات آن مرحوم در پیشگاه خداوند متعال محفوظ و ایشان مأجور خواهد بود ان شاءالله.

اینجانب ضمن تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، حوزه های علمیه، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و شهرهای کاشان و بابلسر و نیز خانواده محترم، ارادتمندان و علاقمندان آن فقید سعید از درگاه ایزد منان برای تسلی خاطر بازماندگان صبر و آرامش و برای روح ایشان غفران و رحمت الهی را مسئلت می نمایم.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha