شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری

حجت الاسلام و المسلمین حاج اکبری تصریح کرد: آیت الله سلیمانی بیش از سه دهه در سنگر امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه با مشی و مرام خدمتگزاری و حضور صمیمانه در متن مردم، منشأ آثار و خدمات بسیاری گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور در پیامی با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت عالم مجاهد و خدمتگزار آیت‌الله آقای حاج شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این روحانی مردمی و انقلابی بیش از سه دهه در سنگر امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در بابلسر و استان سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان با مشی و مرام خدمتگزاری و حضور صمیمانه در متن مردم، منشاء آثار و خدمات بسیاری گردید.

خدمات ایشان در تقویت وحدت و انسجام و تقریب بین اقوام و مذاهب و اعتلای حوزه و دانشگاه در مناطق محل خدمتش و نیز بیان نافذ در تبلیغ معارف الهی و مدح و منقبت اهل‌ بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر حسنات این عالم جلیل القدر است.

اینجانب به نمایندگی از سوی اعضای محترم شورای سیاستگذاری و ائمه مکرم جمعه فقدان ایشان را به مردم قدرشناس استان‌های مازندران و سیستان و بلوچستان و عموم علاقمندان و خصوصاً خانواده محترم این روحانی خدوم تسلیت و تعزیت می‌گویم و برای آن سفر کرده عزیز غفران و علو درجات و برای خاندان مکرم و علاقمندانشان صبر و اجر را از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمة الله

محمدجواد حاج علی اکبری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha