چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان

حوزه/صهیونیسم یک جریان ملموس نیست بلکه جریانی است که در هر رنگ و لعابی خود را نشان می دهد.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: امروز هرگونه تعلل در آزادسازی قدس کافی است و نباید بیش از این زمان را از دست بدهیم.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: هرچه جهان اسلام در مقابل فلسطین و قدس حالت و وضعیت منفعل به خود بگیرد، گستاخی صهیونیست ها بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد رژیم صهیونیستی در داخل امروز بهترین فرصت و زمان برای از بین بردن این کشور غاصب و جعلی در روی زمین است. البته مبارزه و از بین بردن جریان جهانی صهیونیسم مستلزم و نیازمند وحدت و انسجام مسلمین است.

امام جمعه مریوان اظهار کرد: صهیونیست ها شرایط نامساعد خود را درک می کنند لذا تلاش دارند با عادی سازی روابط با برخی کشورهای اسلامی زمان بیشتری را برای حیات خود بخرند.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام باید در مقابل فتنه ها و دسیسه های صهیونیست ها هوشیار باشد، اظهار کرد: صهیونیسم یک جریان ملموس نیست بلکه جریانی است که در هر رنگ و لعابی خود را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید تفکر صهیونیست در جهان به ویژه در بین مسلمین شناخته شود و آن زمان می توان امیدوار بود که این رژیم منحوس از صحنه روزگار حذف شود و قدس شریف و ملت فلسطین دوباره طعم آزادی را بچشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha