یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجلیل مسئولان و روحانیون حوزه  همدان از آیت الله طه محمدی

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با طرح این سوال که شهید آیت الله سلیمانی که عمر خود را صرف خدمت به انقلاب و مردم کرد، به چه گناهی کشته شد؟، گفت: دشمن همیشه به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت است، اما این گونه مراسم‌ها و مراسم‌های مذهبی همه تأکیدی است بر این اصل که جدایی مردم از روحانیت خیالی باطل برای جبهه کفر است.

آیت الله غیاث الدین طه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، به خاطرات خود با نماینده فقید مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از خصوصیات مهم شهید آیت الله سلیمانی، توجه ایشان به اقامه نماز بود.

وی افزود: در کنار توجه به نماز اول وقت، در جلساتی که در اجلاسیه خبرگان با هم حضور داشتیم، مشاهده می‌کردم که بسیار نماز می‌خوانند و زمانی که علت این کار را جویا شدم، آیت الله سلیمانی این طور بیان کرد که در حال اقامه نمازهای قضا والدین خود هستم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید آیت الله سلیمانی در تمام سنگرهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی همواره در حال جهاد و خدمت رسانی به اسلام و مردم بود، گفت: در جلسات خبرگان نیز یکی از اعضایی که همیشه نسبت به موضوعات مختلف و مهم جامعه، تذکراتی را مطرح می‌کرد و در مسیر جهاد تبیین گام برمی‌داشت، شهید آیت الله سلیمانی بود.

وی با انتقاد از رفتار دوگانه برخی از رسانه‌ها در رابطه با شهادت آیت الله سلیمانی و حمله به چند روحانی در روزهای گذشته، اظهار کرد: از دشمن انتظاری به جز دشمنی و شبهه پراکنی نداریم، اما باید در جبهه حق برای مقابله با بلندگوی دشمن، اقدام درست و حساب شده‌ای انجام دهیم.

آیت الله طه‌محمدی تصریح کرد: این سوال را باید پرسید که شهید آیت الله سلیمانی با وجود آنکه عمر خود را صرف خدمت به انقلاب و مردم کرده بود، به چه گناهی کشته شد؟

وی با اشاره به اینکه چرا رسانه‌های مدعی حقوق بشر پس از این جنایت حرفی نمی‌زنند، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که تمام باطل در برابر حق قرار گرفته و به دنبال توسعه باطل و ضربه زدن به حق هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان برای تقویت جبهه حق با تمام توان وارد میدان شوند، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن نقشه‌های شوم خود را محقق کند و لذا در این راه نیازمند حرکت در مسیر جهاد تبیین هستیم.

وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در آیین تشییع پیکر شهید آیت الله سلیمانی، خاطرنشان کرد: دشمن همیشه به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت است، اما این گونه مراسم‌ها و مراسم‌های مذهبی همه تأکیدی است بر این اصل که جدایی مردم از روحانیت خیالی باطل برای جبهه کفر است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha