پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
س

حوزه / نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی مزد روضه های شب های قدر خود را گرفت، گفت: با شهادت این عالم والامقام چراغ انقلاب اسلامی در دلها را روشن‌تر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران عصر روز گذشته در مراسم نکوداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) کاشان، ضمن تسلیت شهادت این عالم مجاهد، اظهار کرد: رهبر عالیقدر انقلاب به درستی آیت الله سلیمانی را برای مسئولیت های مختلفی برگزیدند چرا که لیاقتشان را داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی مزد روضه های شب های قدر خود را گرفت، افزود: با شهادت این عالم والامقام چراغ انقلاب اسلامی در دلها روشن تر شد.

وی با بیان اینکه دشمنان هرگز نخواهند توانست چراغ انقلاب را در دل های مردم خاموش کنند، یادآورشد: مردم ایران همیشه پای کار انقلاب و ولایت بوده و هستند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه از اینکه فرزندی از خطه مازندران در دارالمومنین کاشان با نام نیک آثار خیر و پربرکتی را از خودش به جا گذاشت به خود می بالیم، تصریح کرد : مراتب قدرشناسی خودم را از مردم شهید پرور و ولایت مدار کاشان برای حضور پرشور در مراسم نکوداشت شهید آیت الله سلیمانی اعلام می کنم.

حجت الاسلام سلیمانی فرزند شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی هم در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مردم کاشان، گفت: مردم مازندران، قم، کاشان و سیستان و بلوچستان برای پدرم سنگ تمام گذاشتند که از همه آنان تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha