یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
فیلم غریب

حوزه/ فیلم سینمایی «غریب» در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اردکان برای جمعی از خانواده‌های طلاب اکران شد.

فاطمه ابراهیمیان مدیر مدرسه علمیه حضرت فاطمة الزهرا(س) اردکان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، از اکران فیلم «غریب» در آمفی تئاتر مدرسه علمیه حضرت فاطمة الزهرا(س) اردکان با حضور جمعی از خانواده اساتید و طلاب خبر داد.

وی، با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب در موضوعات مختلف، گفت: یکی از وظایف طلاب انتقال مفاهیم و معارف برگرفته از ایثار و شهادت و بازگو کردن حماسه آفرینی‌ها و فرهنگ شهادت به دیگران در جامعه است که قالب هنر بهترین و شیواترین شیوه برای این هدف است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت فاطمة الزهرا(س) اردکان، تصریح کرد: فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی حامد عنقا یکی از تولیدات مرکز هنری رسانه‌ای اوج و یکی از فیلم‌های مهم و خوش ساخت سال گذشته به شمار می‌رود که روایتگر بخش کوتاهی از زندگی شهید محمد بروجردی و حضور وی در دفع فتنه کومله و دموکرات در منطقه کردستان و اوایل انقلاب است.

وی با اشاره به استقبال خوب خانواده اساتید و طلاب از اکران این فیلم سینمایی، ادامه داد: در این فیلم علاوه بر آشنایی طلاب و دیگر افراد با شخصیت این شهید بزرگوار، آموزش دشمن شناسی صحیح به مردم و مسئولان بیان شده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت فاطمة الزهرا(س) اردکان هنر را از بهترین راه‌های ارتباط با نوجوانان و جوانان دانست و تأکید کرد: لازم است فیلم‌های ارزشی بیشتر در کشور تولید شود و عوامل آنها مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرند و همچنین نهادهای انقلابی و مردمی نیز باید از این آثار حمایت کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha