شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ز

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از اجرای پویش مردمی «محله همدل» در راستای حل مشکلات محلات خبر داد.

حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان از اجرای پویش «محله همدل» با تمرکز مسجد، محوریت امام جماعت و همکاری معتمدین محل در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این طرح به واسطه حضور جدی مردم شاهد رفع گرفتاری‌ها و مشکلات محلات باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اعلام کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در پویش مردمی «محله همدل» می‌توانند کلمه "لبیک" را به شماره ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ ارسال کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی فصلی شورای هیئات مذهبی استان اصفهان، ایجاد انسجام را از مهمترین اهداف این گردهمایی عنوان کرد و اظهار داشت: هیئات مذهبی باید اهدافشان در تبیین فرهنگ اهل بیت(ع) و ارزش‌های دینی و مذهبی را انسجام ببخشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شورای هیئات مذهبی جهاد تبیین را در اولویت کاری قرار دهند، گفت: شورای هیئات مذهبی لازم است که گام موثرتری در تبیین اهداف امامین انقلاب بردارند.

حجت الاسلام فوقی با اشاره به اهمیت شورای هیئات مذهبی کاشان در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: کاشان به عنوان یک شهر هیئتی از اینکه توجه خوبی به مسائل مذهبی، اجتماعی و دینی دارد، باعث افتخار کشور می‌باشد.

وی با بیان این که هیئات مذهبی کاشان قبل از انقلاب هم فعال بودند، گفت: پس از پیروزی انقلاب توجه ویژه‌ای به هیئات مذهبی این شهرستان شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، از برگزاری دومین پویش «مهرواره هوای نو» در سطح استان اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این پویش هیئات مذهبی استان در جهت خدمت رسانی و جذب جوانان در حال رقابت می‌باشند.

وی تصریح کرد: در بین شرکت کنندگان پویش، بهترین هیئت مذهبی استان اصفهان که بیشترین خدمت رسانی را به جوانان داشته باشد، انتخاب و معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha