شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1085210
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
عبدالرحیم افروغ

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فرهنگ اولویت است و حاشیه و فوق برنامه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دیر با بیان اینکه فرهنگ ریشه و اساس است، اظهار داشت: فرهنگ اولویت است و حاشیه و فوق برنامه نیست.

وی با بیان اینکه باید در رابطه خود با حوزه فرهنگ تأمل کنیم، بیان کرد: این گونه است که جایگاه زن و خانواده و حیا در جامعه مسیر خود را خوب پیدا می‌کند و ابزاری برای سو استفاده دشمن علیه خانواده ما نخواهد شد.

افروغ با اعلام اینکه مخاطب اصلی فرهنگ ما مدیران و اعضای شورای فرهنگ عمومی هستیم، عنوان کرد: باید هدایتگری کنیم و در کنار آن مردم هم نقش ویژه ای در فرهنگ جامعه دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هدف ما اثربخشی کارها است نه تعدد برنامه ها، خاطرنشان کرد: امروز اولویت اول ما عرصه فرهنگ و موضوع خانواده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر دشمن بتواند کانون خانواده را متلاشی کند به طبع آن ولی فقیه و انقلاب را هم مورد هجمه قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: برای گسترش ازدواج در جامعه بابد قیام کنیم؛ مهمترین مسئله پیش رو در خانواده، مسئله ازدواج است.

افروغ یادآور شد: در کنار سازه‌های فرهنگی، هزینه‌های فرهنگی هم از الزامات است و باید مؤسسات و کانون‌های فرهنگی و مساجد تقویت شوند.

وی تاکید کرد: باید مراکز فرهنگی و دینی به ویژه مساجد را احیا کنیم.

در این آئین از خدمات غلامرضا ناطقی پور قدردانی و غلامرضا شعرانی به عنوان سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha