پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: گرامیداشت یاد شهدا موجب ترویج سیره عملی شهدا شده و مملکت را نسبت به هرگونه توطئه و فتنه بدخواهان بیمه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با موضوع معرفی شهید شاخص استان بوشهر که در سپاه امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: دفاع از حق تا مرز شهادت، نشانه‌ صداقت در ایمان است و بزرگداشت شهدا، پیام و درس مهم قرآنی است.

امام جمعه خورموج افزود: گرامیداشت یاد شهدا موجب ترویج سیره عملی شهدا شده و مملکت را نسبت به هرگونه توطئه و فتنه بدخواهان بیمه می‌کند.

وی بیان کرد: شهیدان بهترین سرمایه زندگی خود یعنی جانشان را خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند، بنابراین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان امروز کمتر از شهادت نیست.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: باید به تأسی از شهدا در امر خدمت به مردم نیت‌مان را خدایی کنیم و از مقاصد دنیایی فاصله بگیریم، چرا که هدف شهدا صرفا رضای خداوند بود به همین دلیل هرگز از خدمت به مردم خسته نشدند و از تمام داشته‌های خود در این مسیر گذشتند.

امام جمعه خورموج اظهار کرد: موفقیت‌های امروز کشور و امنیت، آرامش، نظم و اقتداری که شاهد آن هستیم را مدیون قطره قطره خون پاک شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر ماست که راه پر افتخار شهدا را ادامه دهیم، چرا که انحراف از این راه پرافتخار، جامعه و انقلاب را در معرض آسیب قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha