دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: بسیج سازندگی با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مستعد و توانمند در زمینه‌های مختلف، توانسته است منشأ خیر و برکت برای آحاد مردم ایران اسلامی باشد.

حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با تبریک هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: به فرموده رسول اکرم(ص)، کسی که به دیگری خدمت کند، مثل فردی است که عمری خدا را بندگی نماید.

وی افزود: خدمتگزاری به خلق الله توفیق و نعمتی ارزشمند از سوی حضرت باری تعالی است که شایستگان و انسان‌های خالص و با بصیرت قدر آن را می‌دانند و آن را با هیچ گوهری عوض نمی‌کنند.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص)، اظهار کرد: کسی که برای کمک به برادر خود و سود رساندن به او اقدام کند، پاداش مجاهدان در راه خدا به او داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج سازندگی می‌فرمایند، این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی، یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند.

حجت الاسلام پُردل عنوان کرد: تردیدی نیست که بسیج سازندگی با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مستعد و توانمند در زمینه‌های مختلف، توانسته است منشأ خیر و برکت برای آحاد مردم ایران اسلامی باشد.

وی اظهار کرد: فرا رسیدن روز بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب را به تمامی مردم استان بوشهر خصوصا فعالان این عرصه در بخش بزرگ شبانکاره تبریک می‌گویم و امیدوارم همه ما بتوانیم قدم‌های موثری را در این مسیر ارزشمند سازندگی، برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha