پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1085486
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
تصاویر/حضور اصفهانی های عاشق شهدا در راهیان نور

حوزه/ دبیر ستاد راویان روحانی مؤسسه روایت سیره شهدا از برگزاری مراسم اختتامیه راهیان نور «راویان روحانی مؤسسه روایت سیره شهدا» "عبای خاکی " و اختتامیه دوره آموزش روایتگری یادبود شهیدان اصلانی و دارایی در شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شهرجردی، دبیر ستاد راویان روحانی مؤسسه روایت سیره شهدا از برگزاری مراسم اختتامیه راهیان نور «راویان روحانی مؤسسه روایت سیره شهدا» "عبای خاکی "و اختتامیه دوره آموزش روایتگری یادبود شهیدان اصلانی و دارایی در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: در این مراسم راویان روحانی راهیان نور به همراه خانواده های خود در این مراسم حضور خواهند یافت.

وی افزود: این همایش یک روزه در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد راویان روحانی گفت: در این مراسم، سید احمد عبودتیان «دستیار رئیس جمهور درامر مردمی سازی دولت » سخنرانی خواهند کرد و حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان مدیر موسسه روایت سیره شهدا به ارائه گزارشی از عملکرد این مؤسسه در راهیان نور می پردازد.

حجت الاسلام شهرجردی با اشاره به تجلیل از راویان و اساتید برتر این مؤسسه در عرصه راهیان نور در روز همایش افزود: در پایان این برنامه، تجدید میثاق راویان روحانی راهیان نور با روایتگری در جوار شهید گمنام خواهد بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha