دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
image-20230510150639-1.png

حوزه/ حجت الاسلام محسنی بابیان این‌که کتاب‌های آموزش زبان فارسی فاخری در جامعةالمصطفی تولید و تدوین‌شده است، گفت: منابع جامعةالمصطفی جزو برترین و به‌روزترین منابع آموزش زبان در عرصه بین‌الملل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ محسنی رئیس پیشین مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی در آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی، اساتید را ستون مراکز آموزشی دانست و ضمن تکریم از خدمات ارزنده تمام اساتید معزز جامعةالمصطفی به‌ویژه مدرسان مدرسه المهدی، به حدیث امام علی علیه‌السلام در رابطه با این‌که هر آمدی رفتی دارد و هر نصبی عزلی، اشاره کرد.

وی در ادامه از جان‌فشانی مدیران پیشین مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی تقدیر و بر جایگاه فاخر زبان فارسی در اندیشه امام خامنه‌ای اشاره نمود و ابراز داشت: زبان از مهم‌ترین ابزار توسعه و پیشرفت است؛ امیدواریم تا ۵۰ سال آینده زبان فارسی مهم‌ترین زبان توسعه و پیشرفت علم و دانش باشد.

رئیس پیشین مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی جامعةالمصطفی را مرکز آزفای برتر کشور دانست و بابیان این‌که کتاب‌های آموزش زبان فارسی فاخری در جامعةالمصطفی تولید و تدوین‌شده است، خاطرنشان ساخت: منابع جامعةالمصطفی جزء برترین و به‌روزترین منابع آموزش زبان در عرصه بین‌الملل است.

وی بر اهمیت موضوع تربیت در فرایندهای آموزش معارف دینی تأکید نمود و یادآور شد: مباحث شخصیت شناسی و تدوین نظام‌نامه استعدادیابی ازجمله رویکردهایی جدید مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌محسنی به جایگاه علمی مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی در میان مجموعه‌های دانشگاهی آموزش زبان و ادبیات فارسی کشور اشاره نمود و اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت پژوهش در به‌روزرسانی اقدامات آموزش زبان ازجمله رویکردهای نوین این مجموعه فاخر است.

وی به ظرفیت دانشی اساتید مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی در حوزه زبان و ادبیات فارسی اشاره نمود و یادآور شد: تقویت ارتباط با مجموعه‌های دانشگاهی کشور در حوزه آموزش زبان ازجمله افتخاراتی است که به‌صورت علمی دنبال می‌گردد.

رئیس پیشین مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی در بخش پایانی سخنان خود گزارشی از طراحی سامانه‌های هوشمند تخصصی و فعالیت‌های و اقدامات سخت‌افزاری صورت گرفته در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی ارائه نمود.

حجت‌الاسلام‌ محسنی گزارشی از غنای آثار مکتوب کتابخانه تخصصی مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی ارائه کرد و ابراز داشت: هیچ مرکز دانشگاهی کشور به‌اندازه مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی مملو از آثار غنی حوزه زبان‌شناسی، آموزش زبان و ادبیات نیست.

جامعةالمصطفی از برترین مراکز آموزش زبان فارسی کشور است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha