یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / همایش فاطمیون و نظم نوین جهانی

حوزه/ دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق از جهاد تبیین به عنوان فریضه قطعی و فوری نام برد و گفت: امروز فاطمیون و حزب الله عراق و سوریه و همه مقاومت باید متوجه باشیم که دشمنان به دنبال سقوط نظام اسلامی هستند، پس حفظ این نظام از اوجب واجبات نیست بلکه اوجب واجبات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری در همایش بین‌المللی شباب المقاومه که با همکاری لشکر فاطمیون و با موضوع «فاطمیون و نظم نوین جهانی» در سالن همایش‌ پیامبر اعظم(ص) مدرسه امام کاظم(ع) در قم برگزار شد،با تاکید بر اینکه ما به دنبال خرسندی و رضایت هیچ کشور و جریانی در غرب و شرق و منطقه عربی نیستیم، گفت: ما تنها به دنبال رضایت اهل بیت(ع) هستیم و در این مسیر جان خود را هم فدا می‌کنیم.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق از جهاد تبیین به عنوان فریضه قطعی و فوری نام برد و گفت: امروز فاطمیون و حزب الله عراق و سوریه و همه مقاومت باید متوجه باشیم که دشمنان به دنبال سقوط نظام اسلامی هستند، پس حفظ این نظام از اوجب واجبات نیست بلکه اوجب واجبات است.

وی با بیان این که اگر قاسم سلیمانی، شهید سلیمانی شد دلیلش این بود که امام و رهبر خود و تکلیف خود را شناخت و در خط مقدم حاضر شد.

این فرمانده جبهه مقاومت گفت: امروز ما با جنگ دروغگویان روبرو هستیم، در ایران و عراق دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان مردم است و در این راستا دروغ‌پراکنی می‌کند.

وی اظهار کرد: مشکلات و گرانی در ایران وجود دارد و باید برای رفع آن‌ها نقد انجام شود اما باید بدانیم که مشکلات در همه کشورها زیاد است، بعد از جنگ اکراین و روسیه وضعیت اروپا هم بهم ریخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری اضافه کرد: ایران اسلامی قطعا از نظر معنویت در صدر جهان است و از نظر اقتصادی، صنعت، پیشرفت و تجارت نیز وضعیت ایران نسبت به اروپا و آمریکا بهشت است، اما متاسفانه دشمن القا می‌کند که در ایران گرانی و مشکلات زیاد است درحالی‌که آن‌ها از وضعیت کشورهای خودشان حرف نمی‌زنند.

وی ایجاد فاصله میان مردم عراق، لبنان، سوریه و ایران را از اهداف دشمن برشمرد و افزود: دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران باید آشکار باشد، درست است مشکلات وجود دارد اما در زمان امام علی(ع) و پیغمبر هم مشکلات وجود داشت، در زمان امام علی(ع) سه جنگ رخ داد و خانواده‌های شهدا با مشکلات مختلف روبرو بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha