چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مصباحی مقدم

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین خداداد حسینی از ائمه جماعت حرم مطهر رضوی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین خداداد حسینی از ائمه جماعت حرم مطهر رضوی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال حجه الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ناصر خداداد حسینی که از دوستان قدیمی اینجانب بودند موجب تأثر فراوان گردید.

این روحانی خدوم و خستگی ناپذیر که وکیل و معتمد علما و مراجع معظم بود، سالهای متمادی در مسیر خدمت به اسلام، مردم و روحانیت پیش و پس از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی همچون امامت جمعه، امامت جماعت، خدمت به زوار حرم امام رضا علیه السلام، نمایندگی مراجع معظم تقلید، از موسسین دفتر تبلیغات اسلامی ‌و مدیریت صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی منشأ خیرات و برکات فراوان بوده و در محضر خداوند ماجور خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت محترم علی الخصوص فرزندان و همه علاقمندان به آن مرحوم از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و علو درجات را مسئلت می نمایم.

اسأل الله ان یدخله فسیح جنانه وان یجعل قبره روضة من ریاض الجنة

غلامرضا مصباحی‌ مقدم

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محسن IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    رحمت الله علیه