پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1086156
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
المپیاد منطق

حوزه/ مدیر موسسه آموزشی امام خمینی(ره) واحد استان فارس گفت: نخستین المپیاد استانی منطق با همکاری حوزه علمیه برادران و خواهران استان فارس و دانشگاه شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی خوشرنگ در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به برگزاری المپیاد منطق در شیراز، اظهار کرد: نخستین المپیاد استانی منطق از سوی موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) شیراز با همکاری حوزه علمیه برادران و خواهران استان فارس و دانشگاه شیراز برگزار شد.

وی در ادامه با تصریح اینکه نخستین المپیاد منطق با محوریت کتاب «المنطق علامه محمد رضا مظفر» برگزار شد، اضافه کرد: این المپیاد ویژه طلاب و دانشجویان استان فارس بود که در دو سطح پیشرفته ویژه اساتید و سطح متوسط ویژه طلاب و دانشجویان برگزار شد.

مدیر موسسه آموزشی امام خمینی(ره) استان فارس به جوایز رتبه های برتر اساتید نیز اشاره و عنوان کرد: به رتبه اول میلیون تومان، رتبه دوم ۳ میلیون تومان و رتبه سوم ۲ میلیون تومان اهدا شد، همچنین جوایز رتبه های برتر طلاب و دانشجویان رتبه اول ۳ میلیون تومان، دوم ۲ میلیون تومان و سوم نیز ۱ میلیون تومان اهدا شد.

وی با بیان اینکه از استان های دیگر نیز متقاضی شرکت در این دوره بودند تصمیم گرفته شد تا دوره بعدی انشاالله به صورت منطقه ای برگزار شود، خاطرنشان کرد: ۱۱۳ نفر در این دوره شرکت کرده اند که از این تعداد ۸۸ نفر برادر و ۲۳ نفر خواهران بودند، همچنین برادران در سطح متوسط ۷۷ نفر و در سطح پیشرفته ویژه اساتید ۱۱ نفر و خواهران در سطح متوسطه ۱۳ نفر و مابقی در سطح پیشرفته نیز شرکت داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha