یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / دیدار اعضای شورای روابط عمومی استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: ذهن، اندیشه‌ها و افکار جامعه امروز در اختیار رسانه است و لذا مدیری موفق است که اهمیت و نقش رسانه را به‌درستی درک می‌کند و می‌داند این ذهنیت‌ها تبدیل به رفتار اجتماعی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای روابط عمومی ادارات استان همدان، با تقدیر از تلاش و مجاهدت‌ مجموعه روابط عمومی‌ها، اظهار داشت: امروز باید به این سوال پاسخ دهیم که یک مدیر روابط عمومی تا چه میزان می‌تواند در اعتماد سازی نسبت به دستگاه خود در جامعه مؤثر باشد.

وی با تأکید بر اهمیت کار روابط عمومی، یادآور شد: بخشی از مواقع در جامعه نیازمند بازسازی اعتمادهایی هستیم که به دلایل مختلف آسیب دیده و در این عرصه بخشی به صداقت مجموعه بر می‌گردد و بخشی هم به اقدامات روابط عمومی‌ها.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه هر چه مردم احساس کنند دستگاهی با صداقت بیشتری با آنها برخورد می‌کند، اعتماد آنها بیشتر جلب می‌شود، گفت: لازم است تا در اطلاع رسانی‌ها نسبت به موضوع صداقت و نوع بیان خبر توجه شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ذهنیت اجتماعی با رسانه‌ها شکل می‌گیرد، اظهار کرد: ذهن، اندیشه‌ها و افکار جامعه امروز در اختیار رسانه است و لذا مدیری موفق است که اهمیت و نقش رسانه را به‌درستی درک می‌کند و می‌داند این ذهنیت‌ها تبدیل به رفتار اجتماعی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: مدیری که در شورای اداری، روابط عمومی را با خود همراه نکند، می‌توان گفت اهمیت روابط عمومی را جدی نگرفته و به درستی متوجه نشده است.

وی با تأکید بر نقش روابط عمومی در امید آفرینی و ایجاد سرمایه اجتماعی، خاطرنشان کرد: خیلی از مسئولان کارهای خود را با ارشاد و هدایت پیش نمی‌برند و گاهی از موارد شاهد هستیم که موضوعی را توصیه می‌کنیم اما کاری انجام نمی‌شود، بنابراین به دلیل اهمیت این موضوع می‌توان در شورای فرهنگ عمومی که مصوبات آن الزام آور است، اهمیت حضور روابط عمومی‌ها به بحث گذاشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه یکی از کارهای مهم هر مسئولی این است که بداند تا چه میزان فعالیت‌های او موفق بوده و کارش را درست انجام داده، گفت: آن کسی که باید واقعیت‌های اجتماعی و ضعف‌ها را احصا کند و نتیجه را به مسئول منتقل کند، روابط عمومی است.

وی با اشاره به اینکه مدیری موفق است که عملکردش در بین عموم مردم موفق قلمداد شود، یادآور شد: مدیری که در برابر انتقاد ناراحت نمی‌شود و انتقاد را به عنوان کمک برای خود می‌داند، مدیری است که عملکرد او قابل دفاع است.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه مدیران روابط عمومی را به عنوان امین خود بدانند، اظهار کرد: باید این فرهنگ را ترویج دهیم که از نقد استقبال کنیم و نقد را به معنای کمک برای رسیدن به اهداف بدانیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha