دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1087782
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
تصاویر/ جشن بزرگ دختران شهر قم به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)

جشن بزرگ دختران شهر قم به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) با حضور دکتر سهیل اسعد، مبلغ آرژانتینی و مولودی‌خوانی کربلایی حسین طاهری در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Zohayra IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    4 0
    این جشن عااااالی بود پر از نقاط قوت بود پر از شادی و حالِ خوب بود. دخترایی با اعتقادات متفاوت همه دور هم جمع شده بودن و با هم برای تولد حضرت معصومه (س) شادی کردن...
    • سبک IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      شادی به سبک اهل بیت!
  • فرزندانِ طاهرِ 🌏 CA ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 0
    شادی و حال خوب فرزندانِ ایران🇮🇷 به ما هم می رسد! در مغرب زمین هم می رسد! (https://tekye.net/content/video/123205):«الحمدلله الذی هدانا /بولایة مولانا و مقتدانا /جانا جانا جانا /شور عشق علی ایمانم /با یا حیدر پر از طوفانم /من تا آخر بر این پیمانم /علی جانم علی جانم /ماه من علی تویی تو مطمئن ترین راه من علی /ولیِ من امیر من شاه من علی /مسیر نزدیک به اللهِ من علی ماه من علی /امید ما به روزیِ که روز صاحب الزمونه /بالای منبر کوفه قبل از خطبه هاش میخونه!» ان شاء الله، امید ما به روزیِ که روز صاحب الزمونه و حاج حسین طاهری هم برای او و با ما میخونه! (https://tekye.net/content/video/95286):«وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد /ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد /باید که در این توطئه توبیخ شود خصم /درسی بدهیم عبرت تاریخ شود خصم /امداد خدا طبق شواهد شده حتمی /پیروزی مردان مجاهد شده حتمی /از خون سلیمانیه سردار به زودی /برچیده شود دولت خونخوار سعودی /ما نیروی قدسیم و هدف قدس شریف است /بگشوده روی ما نه زنگاه تو ای قدس /از کرب و بلا می‌گذرد راه تو ای قدس /آه ای حرم محترم قدس می‌آییم /بر هیبت قاسم قسم ای قدس می‌آییم /ما پیرو زهرا سلام الله علیها و علی علیه السلام در پی نوریم /ما منتظر مهدیشان وقت ظهوریم /در روز ظهورش چه شگفت است مراسم /چون همره مهدی است ابو مهدی و قاسم /سردار به همراهیه آن یار می‌آید /ای اهل حرم میر و علمدار می‌آید /وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد»! مستکبران از تکثیر کوثر (و سلیمانی! و طاهری!) وحشت دارند! به پاکی حسّاسیت دارند! دشمنی با لوط سر طاهر بودن است! «فَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَنْ قَالُوا أَخْرِجُوا آلَ لُوطٍ مِنْ قَرْيَتِكُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ»! سنصلی قی القدس 🇵🇸، ان شاء الله! با حاج حسین و فرزندان طاهرِ ایران و جهان!
  • نازگل IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    مشکلی تو این کلیپ نبود که بعضا وای شهدا شرمنده ایم و... راه انداختن