دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ساوه

حوزه/ استاد دانشگاه ساوه گفت: پیشگیری از فتنه یک رسالت کلی برای عموم جامعه است و این پیشگیری نیازمند آگاه سازی عمومی و جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) جلسه بصیرتی با حضور سرگرد دلیریان معاون سیاسی سپاه شهرستان ساوه و محمد خزایی استاد دانشگاه و دکترای جزا و جرم شناسی دانشگاه ساوه با حضور معاونین و طلاب این موسسه صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم دلیریان معاون عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان ساوه با اشاره له نقشه‌های دشمن برای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمن در سه لایه اقتصادی، سیاسی و دین و مذهب در حال دشمنی با جهوری اسلامی است و جهاد تبیین، امر به معروف و نهی از منکر، سواد رسانه و آگاهی از فضای مجازی و روشنگری، در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان بسیار موثر و کلیدی است. ‌

در ادامه خزائی با اشاره به اینکه "پیشگیری بهتر از درمان است و یکی از نکات پیشگیری از فتنه و آشوب در جامعه آگاه سازی عمومی است"، یادآور شد: پیشگیری از فتنه یک رسالت کلی برای عموم جامعه است و این پیشگیری نیازمند آگاه سازی عمومی و جهاد تبیین است و دلیل عقلی، قانونی و شرعی را می‌طلبد تا روشنگری و اقناع ذهنی و وجدانی صورت پذیرد.

وی افزود: نظارت جامعه و عموم مردم در خاموش کردن فتنه‌ها بسیار موثر است و دخیل کردن جامعه در هدفی که دنبال می‌کنند و تکلیف دینی می‌باشد، موثر بوده و هر فتنه‌ای شروع شود با یک مطالبه عمومی خاموش خواهد شد.

خزایی با اشاره به رشد اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در جهان، گفت: با توجه به تلاش دولت در انجام اقدامات بنیادی اقتصادی در دوسال اخیر و کاهش بدهکاری‌ها، شاهد ارتقاء و رشد اقتصادی ایران در جهان و جذب سرمایه گذاران خارجی در کشور بوده و این مهم موجب شده تا دشمنان درصدد توطئه و دشمنی باشند.

پیشگیری از فتنه یک رسالت کلی برای عموم جامعه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha