دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ جانشین لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام در دوران دفاع مقدس گفت: پیروزی نهایی انقلاب اسلامی بر استکبار جهانی با دستاوردهای نظام اسلامی و ضعف سلطه گران کاملا باور پذیر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، سردار احمد فتوحی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام، عنوان کرد: در جنگ تحمیلی وضعیت بنحوی بود که جهان سلطه گر و سلطه پذیر برای اشغال ایران متحد شدند.

وی عنوان کرد: صدام حسین رئیس جمهور رژیم بعث بارها بصراحت اعلام کرد که شوروی سابق هزینه نظامی و تجهیزات، کشورهای غربی پشتیبانی دیپلماتیک و کشورهای عربی منطقه نیز هزینه جنگ را تامین می‌کنند و به همین خاطر ما در جنگ با ایران دچار مشکل خاصی نخواهیم بود.

جانشین لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: جنگ تحمیلی، جنگ ایران با هر دو قطب غرب و شرق بود که با مقاومت و ایستادگی مردم ایران، خفت بارترین شکست نصیب رژیم بعث تا همه حامیان آنها شد.

وی اضافه کرد: طی چهل و چهار سال اخیر هرجا که دشمنان دست به اقدام سرد زده با دیوار سخت مقاومت طعم تلخ شکست و ناکامی را چشیده اند.

سردار فتوحی یادآور شد: پیروزی نهایی انقلاب اسلامی بر استکبار جهانی با دستاوردهای نظام اسلامی و ضعف سلطه گران کاملا باور پذیر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha