دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عبد الوهاب حسین  بحرین

حوزه/ عبدالوهاب حسین، سخنگوی «جنبش الوفاء اسلامی» دستگیری حجت الاسلام محمد صنقور امام جمعه منامه را محکوم کرده و گفت: سزاوار و شایسته است که همه علما و روشنفکران در زندان باشند، وگرنه برای فکر، دانش و معرفت هیچ عزت و ارزشی باقی نمی‌ماند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، عبدالوهاب حسین، زندانی عقیدتی و سخنگوی «جنبش الوفاء اسلامی» در بیانیه‌ای از زندان مرکزی «جو» بحرین گفت: سزاوار و شایسته این است که همه علما و روشنفکران بحرین در زندان باشند، وگرنه برای فکر و دانش و معرفت هیچ عزت و ارزشی باقی نمی ماند.

وی همچنین در کنایه به بیانیه اداره کل تحقیقات و ادله جنایی بحرین افزود: ما سزاوارتریم که بگوییم عقربه‌های ساعت به عقب برنمی‌گردند.

حکومت بحرین حجت الاسلام محمد صنقور را در پی خطبه وی در نماز جمعه به تاریخ ۲۹ اردیبهشت در شهرک الدراز واقع در غرب منامه، به تحقیقات جنایی احضار و به دادستان عمومی ارجاع داد.

اداره کل تحقیقات و ادله جنایی بحرین علت دستگیری حجت الاسلام صنقور را به دلیل تکرار آنچه که آن را «سخنرانی تحریک‌آمیز» می‌دانست، اعلام کرد و در بیانیه‌ای مدعی شد که بحرین کشور قانون‌مدار است و نمیتوان به عقب بازگشت.

خطبه مورد اشاره را از اینجا مطالعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha