یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ نعیم قاسم - حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: امروز در حال و هوای ۲۵ مه هستیم، روز بزرگ و تاثیرگذار آزادی که معادلات منطقه را برگرداند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله طی سخنانی در مراسم جشن تکلیف دختران انجمن اسلامی آموزش و پرورش النور در بیروت گفت: امروز در حال و هوای ۲۵ مه هستیم، روز بزرگ و تأثیرگذار آزادی که معادلات منطقه را برگرداند، ۲۵ مه عنوان سربلندی، عزت و استقلال است، ۲۵ مه موفقیت مقاومت در رویارویی با همه چالش هاست.

وی افزود: روز آزادی، بیانگر این است که ما می توانیم کل سرزمین را آزاد کنیم و آینده خود را بدون وابستگی به قدرت های بزرگ، شورای امنیت و کسانی که از اسرائیل دفاع می کنند، بسازیم.

شیخ قاسم ادامه داد: تمام این ها به لطف خدای متعال و بعد از آن شهدا، مجاهدان، مجروحان، اسرا و کسانی که در این خط آمده اند، است. این روز، روز دگرگونی مفاهیم است؛ زیرا مقاومت جایگزین تسلیم شد و پیروزی در مقابل شکست هایی که منطقه را از پا درآورد، امیدوار شد.

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: بازگشتی به قبل از آزادی وجود ندارد، این مرحله، مرحله اقتدار لبنان، فلسطین و منطقه، محور مقاومت و بی ثباتی و تزلزل توانایی ها و اهداف آمریکایی-اسرائیلی است.

شیخ نعیم قاسم بیان داشت: برای ما، لبنان قوی، لبنان همزیستی با حفظ انتخاب های شخصی و اعتقادی مردمش است. هیچ کس در لبنان نمی تواند الگوی خاصی به ما بدهد و از ما بخواهد که در الگوی او باشیم، اگر الگو در آن استقامت، استقلال، آزادی و کرامت نباشد.

وی در پایان گفت: ما همیشه خواهان لبنانی قدرتمند و عزت مردمش در چارچوب سه گانه ارتش، مردم و مقاومت هستیم تا ان شاءالله بتوانیم به اهداف بزرگ رهایی کامل و پیروزی کامل، در سطح کشورمان و در سطح منطقه دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha