یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طاهری رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم

حوزه/ همایش «مهرواره برای ایران» با حضور مدیران استان قم، به منظور پاسداشت خدمات گروه‌های جهادی و خیریه دانشگاهی که مجاهدانه و خالصانه به جامعه مستضعف و نیازمند خدمت رسانی کرده‌ و به دنبال محرومیت زدایی هستند؛ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همایش «مهرواره برای ایران» با حضور دکتر مصری رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طاهری رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از مسئولان استانی و گروه‌های جهادی و خیریه دانشگاه‌های استان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) سالن امام خامنه‌ای برگزار شد.

رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم، با بیان اینکه دانشجویان شرکت‌کننده در برنامه‌های جهادی اهل ایثار و گذشت هستند، اظهار داشت: دانشجویانی که در این برنامه‌های شرکت می‌کنند برنامه‌های معمول خود را تعطیل و فرصت‌ها و زمانی را که می‌توانستند برای خود اختصاص دهند؛ صرف خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و کمتر برخوردار می‌کنند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید محمد طاهری ادامه داد: در استان قم بیش از نوزده گروه جهادی و خیریه در محیط دانشگاه‌های استان قم اعم از دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی به ثبت رسیده‌اند و در حال فعالیت هستند؛ لذا بر خود لازم می‌دانیم از تک‌تک این عزیزان به پاس خدماتی که مجاهدانه و خالصانه با کمترین امکانات به فرمان مقتدای خود رهبر معظم انقلاب انجام داده‌اند قدردانی کرده و تجلیل به عمل ‌آوریم.

وی تأکید کرد: از این‌رو تصمیم گرفتیم برحسب وظیفه و قدردانی از این عزیزان، همایش مهرواره برای ایران را با حضور تمامی گروه‌های جهادی و خیریه دانشگاه‌های استان و همچنین مسئولان استانی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین طاهری خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم گروه‌های جهادی را در سطح دانشگاه‌های استان ترویج داده و گسترش دهیم و در مقاطع زمانی مختلف به جامعه مستضعف و نیازمند خدمت‌رسانی کنیم و به دنبال محرومیت‌زدایی باشیم.

در ادامه این همایش، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم اظهار داشت: تجلیل از کسانی که هم خودشان اهل خیر هستند و هم آحاد جامعه را به سمت خیر می‌برند کار سختی است چراکه همراه کردن دیگران از سوی جهادگران کار آسانی نیست و تواضع و حال خاصی می‌طلبد و انجام این کار باید هنرمندانه باشد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین اسماعیل‌پور رضا در ادامه ضمن قدردانی از زحمات عوامل و متولیان برگزاری این برنامه به‌ویژه حجت‌الاسلام طاهری رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم تأکید کرد: البته در برگزاری این برنامه تمامی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها نقش داشتند و تأثیرگذار بودند که جا دارد از همه این بزرگواران قدردانی کنم.

وی در پایان خطاب به گروه‌های دانشجویی جهادگر و خیر گفت: ان‌شاءالله تحت عنایات حضرت معصومه(س)، خداوند متعال نسل شما را نسل جهادگر قرار دهد و همه شما در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توفیقاتتان روزافزون گردد.

شایان‌ذکر است: در پایان مراسم با حضور مسئولان، از نمایندگان گروه‌های جهادی و خیریه دانشگاه‌های استان به پاس خدمات مجاهدانه و خالصانه آنان با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha