شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خادمین

حوزه / امام جمعه شهرستان بوئین زهرا گفت: آنچه موجب تعالی انسان می‌شود، توسل است و چنانچه سبک زندگی دینی و اسلامی در جامعه نهادینه شود، علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات حل می‌شود، نجات ما در دنیا و آخرت هم رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه شهرستان بویین زهرا ظهر امروز در دیدار با خادمین آستان قدس رضوی که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، اظهار داشت: امروز ظرفیتی بی‌نظیر و فرصتی طلایی برای تبلیغ دین به وجود آمده که به برکت انقلاب و نظام است و شرایطی مهیا شده که دنیا می‌تواند با معارف اهل بیت(ع) آشنا شود.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: خادمی بارگاه مطهر امام رضا(ع) یک توفیق بزرگ و افتخار ارزنده‌ای است که باید قدردان آن بود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه حضور خادمین واقعی به دستگاه اهل‌بیت(ع) همزمان با دهه کرامت یک توفیق بزرگ است، گفت: آنچه موجب تعالی انسان می‌شود، توسل است و چنانچه سبک زندگی دینی و اسلامی در جامعه نهادینه شود، علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات حل می‌شود، نجات ما در دنیا و آخرت هم رقم می‌زند.

وی به حضور معنوی خُدام و پرچم متبرک امام رئوف در استان قزوین اشاره کرد و گفت: خادمان حرم مطهر رضوی در هر استان، سیره و فرهنگ امام رضا(ع) را نشر می‌دهند و خود عامل به این سیره هستند.

در پایان این دیدار از فرزندان مکرم شهیدان مدافع حرم، الیاس چگینی، گل محمد غلامی و سیف الله باقریان تقدیر و تجلیل شد.

توسل به اهل بیت(ع) موجب تعالی انسان و نجات او در دنیا و آخرت می‌شود

انتهای پیام /

توسل به اهل بیت(ع) موجب تعالی انسان و نجات او در دنیا و آخرت می‌شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha