چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: طی چند سال اخیر با حضور و حمایت‌های نماینده ولیّ فقیه در استان، شاهد تحول خوبی در حوزه علمیه چه به لحاظ سخت افزاری و چه نرم افزاری بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر از حمایت‌های امام جمعه بوشهر در جهت تقویت و هدایت حوزه علمیه در سطح استان، اظهار داشت: طی چند سال اخیر با حضور و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، شاهد تحول خوبی در حوزه علمیه چه به لحاظ سخت افزاری و چه نرم افزاری بوده‌ایم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: قبل از راه‌اندازی مدیریت حوزه علمیه استان در سال ۱۳۸۹ مدارس علمیه ما فاقد استاد واجد شرایط لازم بودند ولی امروز بیش از ۴۰ تا ۵۰ استاد دارای مدارج علمی بالا و مدرک سطح چهار در حوزه استان به صورت تمام وقت و پاره وقت مشغول تدریس هستند.

وی افزود: طی این مدت طلاب خوبی پرورش پیدا کردند و در حال حاضر مسئولیت‌های مهمی در استان را عهده دار شدند که این برای حوزه علمیه استان باعث افتخار است، البته این مساله مرهون حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان است که با هم‌فکری که ایجاد کرد، شاهد پیشرفت خوبی بودیم.

حجت الاسلام خدری از برگزاری ۱۴ کرسی آزاداندیشی در سال جاری در مدارس علمیه استان خبر داد و اظهار کرد: این کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس علمیه و دانشگاه‌ها و با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و طلاب زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: رونق خوبی در حوزه علمیه استان شکل گرفته و شاهد شادابی بین طلاب و اساتید هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha