شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1089723
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تصاویر/  همایش اختتامیه مدارس امین حوزه علمیه قم

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: پیوند مبارک میان حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش فرصت ویژه‌ای است که آینده روشنی برای جامعه می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا رحیمی در آیین اختتامیه مدارس امین حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، اظهار کرد: حضور روحانیون در طرح امین نشان‌گر این است که حوزه با جدیت به دنبال تحقق اهداف مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه پاشنه آشیل کشور در دهه‌های پیش‌رو آموزش و پرورش است، مطرح کرد: معلمین انسان‌های شریف، متدین و مومن هستند ولی در آموزش و پرورش نیز مانند تمام نهادهای دیگر استثنا وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه پیوند مبارک میان حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش فرصت ویژه‌ای است که آینده روشنی برای جامعه می‌سازد، عنوان کرد: پیش بینی شده است حدود ۵۶۴ پایگاه و ۱۵۴ فضای ورزشی در طول تابستان فعال باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در ایام تابستان، خاطرنشان کرد: در طول فصل تابستان پنج‌شنبه‌ها مدارس و ورزشگاه‌ها در اختیار دختران و مادران و در جمعه‌ها در اختیار پدران و پسران است.

رحیمی با بیان اینکه در فصل تابستان مدرسه تعطیل نداریم، تصریح کرد: فضاهای ورزشی روزی یک سانس رایگان را برای فعالین فرهنگی اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما این است مبلغین طرح امین در مدارسی که سال گذشته فعالیت داشتند، بمانند، یادآور شد: دانش آموزان نیازمند محیط‌های سالم هستند که با همکاری می‌توانیم این محیط‌های لازم را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha