دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با اشاره به اینکه جوانی که قصد ازدواج داشته باشد، با هزینه‌های بسیاری روبرو است، گفت: سیاست‌ها به نحوی باشد که ازدواج برای جوان تبدیل به یک معضل نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار مدیرکل ورزش جوانان استان همدان با بیان اینکه برخی از پروژه‌های ورزشی در شهر و روستاها سال‌ها است که آغاز شده اما ناقص رها شده است، اظهار داشت: متاسفانه در این شرایط بیت‌المال در حال تضییع شدن است و لذا تلاش برای تکمیل پروژه‌ها توسط اداره ورزش جوانان همدان، از نکاتی است که جای تشکر دارد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از ورزش و جوانان، گفت: هرچقدر از مجموعه ورزش و جوانان حمایت شود، آسیب‌ها نیز در جامعه کمتر خواهد شد.

امام جمعه همدان افزود: گاهی از اوقات میلیاردها تومان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هزینه می‌شود در حالی که با سرمایه گذاری نصف این مبلغ در عرصه ورزش و جوانان می‌توان از بسیاری از این آسیب‌ها جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد زمین‌های ورزشی و استخر در مناطق مختلف شهری و روستایی باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: در بحث ورزش‌های همگانی نیازمند تبدیل شدن این موضوع به فرهنگ عمومی هستیم، البته کارهای خوبی انجام شده اما نیاز به کار بیشتر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: در عرصه ورزش‌های همگانی نیز ذکر این نکته حائز اهمیت است که بسترهای مناسبی که با شئونات همراه باشد، باید توسط مسئولان فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی موجود در استان باید در اختیار ورزش جوانان قرار گیرد، گفت: سیاست‌های ما باید به سمت حمایت از جوانان حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اینکه جوانی که قصد ازدواج داشته باشد، با هزینه‌های بسیاری روبرو است، خاطرنشان کرد: سیاست‌ها به نحوی باشد که ازدواج برای جوان تبدیل به یک معضل نشود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha