دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه بانه تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با سیره سیاسی، اخلاقی و دینی امام خمینی (ره) یک ضرورت است که باید به آن پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ملت ایران در برابر نظام ستم شاهی، گفت: امام خمینی (ره) از چهره‌های برتر اخلاق، عرفان و سیاست در یک قرن اخیر می باشد.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: امام خمینی (ره) در زندگی خویش همواره به خداوند متعال توکل داشت و همین امر باعث شد که ایشان با استعانت از خداوند و همراهی ملت ایران در برابر نظام شاهنشاهی به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: تمام دنیا و حتی خوشبین ترین افراد فکر نمی‌کردند که امام(ره) بتوانند با دستان خالی و بدون حمایت هیچ کسی و تنها با حمایت ملتش در برابر نظام پهلوی پیروز شود، ولی امام راحل این غیرممکن‌ را ممکن ساخت.

به گفته ماموستا خدایی، آشنایی نسل جوان با سیره سیاسی، اخلاقی و دینی امام خمینی (ره) یک ضرورت است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به هجمه دشمنان علیه انقلاب و روحانیت، خاطرنشان کرد: دشمنان از هر فرصتی برای به راه انداختن یک توطئه نرم و فرهنگی و دینی علیه ملت ایران به ویژه قشر مذهبی و روحانی بهره می‌برند، بنابراین نباید اجازه دهیم که این فرصت برای دشمنان مهیا شود.

امام جمعه بانه در پایان افزود: دشمن در عمل نشان داده است که با اصل اسلام مشکل دارد و در این دشمنی برای او سنی و شیعه هیچ تفاوتی ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha