سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تبریز

حوزه/ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به‌ مناسبت سی‌ و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در بیانیه ای به‌ مناسبت سی‌ و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد آورده است:

باسمه تعالی

«یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی»

سال ها می گذرد حادثه ها می آید *** انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

بی شک یاد و نام امام عظیم الشأن در تاریخ خونین تشیع و نام های پرافتخار آن الی الابد خواهد درخشید و در افق خونرگ فقاهت و مرجعیت و در تارک بلند اخلاق و قاف سیمرغ عرفان و قله های حکمت الهی و در عداد شمار سیاست پیشگان علوی خمینی یک نام جاودانه است. او بود که به ملت ایران و در امتداد انقلاب شکوهمند اسلامی اش دیگر مستضعفان عالم را از یوغ بندگی و اسارت طاغوت ها رهایی بخشید و در یک زیست توحیدی و زمینه سازی برای سهیم شدن در اردوی ولی الاعظم وآخرین حجت وذخیره الهی همگان را دعوت کرد .

اذان توحیدی امام عزیز و بنیاد سراسر نور او منشور عدم سازش با مستکبران و یزیدی مسلکانی است که تا زوایای ناکجاآباد عالم امتداد دارد و بیعت کنندگان با مکتب او همان پابرهنگانی هستند که از میقات ۱۵خرداد ۱۳۴۲ با او ندای جانفشانی برای اسلام واهل بیت تا آخرن قطره خون سرداده ومحرم کوی اوشدند وپایان مناسک آنها شکست ابهت ابر قدرت هاست.

و اینک خلف صالح او خامنه ای عزیز در میان طوفان های سهمگین و بنیاد افکن و باد های مسموم و هرزه طواغیت در دشت و دمن کشتی انقلاب و بنیان مرصوص مجاهدانش در تمام عالم از بیروت تا شام و از آفریقا تا ونزوئلا و از عراق تا دیگر بلاد اسلامی امام و مقتدا و ناخداست و او خود تکثیری از خمینی است که در شعاع مرامش هرکس قرار گیرد همچون اکسیر بسط یافته وتکثیر خواهد شد.

ما فرزندان امامین انقلاب با آرمان های بلند حضرت روح الله و سید صالح وخلف مقتدرش امام خامنه ای پیمان می بندیم که خروج از احرام انقلابی ما همان شکستن هیمنه ابرقدرت ها و فتح قله ها و سنگرهای کلیدی جهان خواهد بود و تا مبارزه هست و جهاد هست ما طلاب حوزه های علمیه سر از پا نشناسیم و در رکاب او همواره عَلَم بصیرت خود را بردوش داریم.

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha