جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و خصوصاً جوانان از انقلاب و نظام است، گفت: با اعتقاد به خداوند و عنایت مسئولان، می‌توان با کار و تلاش جهادی بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم را حل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرائی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، شب گذشته در نشست تبیین با موضوع «مکتب امام(ره)، ولایت فقیه و امامین انقلاب» در شهرستان اهر، ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، با اشاره به فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور افراد مختلف در عرصه این انتخابات سرنوشت ساز، اظهار داشت: میدان این انتخابات برای افرادی باز است که بتوانند گره‌ای از مشکلات و دغدغه‌های معیشتی، اقتصادی مردم بردارند، چرا که مجلس شورای اسلامی در رأس امور است و جای افرادی که نتوانند به مشکلات و سختی‌های مردم برسند، نیست.

وی با بیان اینکه مردم ایران ملتی بزرگ و ولایتمدار هستند و هر جا نیاز به حضورشان در صحنه بوده حاضر و جانفشانی کردند، گفت: این مردم سزاوار بهترین خدمات هستند و باید مسئولان و در رأس آنها مجلس و دولت نیز به تکلیف خود در راستای رفع مشکلات این ملت کار و تلاش جهادی کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نجفقلی‌زاده سرائی، با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) فردی وارسته، شجاع و با شهامت بودند، اظهار کرد: امام راحل در طول مبارزات خود با سه باور به اهداف والای خود در پیروزی انقلاب اسلامی دست یافتند که عبارتند از، باور به خداوند متعال که در این راستا اعتقاد راسخ به خداوند داشتند، به طوری که دوستان و حتی دشمنان نیز به این امر اذعان داشتند و امروز نیز به برکت این باور شاهد خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم ایران هستیم.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، دومین باور امام خمینی(ره) را خودباوری ایشان برشمرد و گفت: امام خمینی(ره) از همان آغاز نهضت و قیام بر این باور بودند که این نهضت به پیروزی خواهد رسید و هیچ شکستی در آن نیست.

وی تصریح کرد: سومین مورد نیز، باور به مردم است که با حضور حداکثری ملت ایران در صحنه‌های مختلف و همراهی آنها با رهبری، توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و امروز نیز این ملت بزرگ ایران هستند که با همه مشکلات، کاستی‌ها همچنان پشت انقلاب و رهبری هستند و آماده جان فشانی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نجفقلی‌زاده سرائی افزود: شجاعت و شهامت امام خمینی(ره) در طول مبارزات مثال زدنی بود و در این راه هیچ ترسی از دشمنان نداشتند و این به برکت اعتقاد راسخ به خداوند متعال بود که توانست با ایمان و اعتقاد قوی در مقابل دشمنان ایستادگی و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر قدرت و اقتداری داریم به برکت شجاعت و شهامت امام راحل است و مکتبی که امام خمینی(ره) به‌وجود آورد، ادامه مکتب پیامبران، امامان و خصوصا مکتب عاشورایی است.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و خصوصاً جوانان از انقلاب و نظام است، یادآور شد: با اعتقاد به خداوند و عنایت مسئولان، می‌توان با کار و تلاش جهادی بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم را حل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha