یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1091120
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
پذیرش دانش پژوه در موسسه در راه حق

حوزه/ موسسه فرهنگی در راه حق، اقدام به برگزاری دوره یکساله با عنوان آشنایی با امامت و نقد شبهات و هابیت «فقه مقارن» کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، موسسه فرهنگی در راه حق، اقدام به برگزاری دوره یکساله(سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳) با عنوان آشنایی با امامت و نقد شبهات و هابیت «فقه مقارن» کرده است.

بر اساس این گزارش: ارائه مدرک اتمام پایه ۸ از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم یا جامعه المصطفی؛ دو قطعه عکس جدید؛ تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی؛ تکمیل فرم ثبت نام مدارک لازم جهت ثبت نام می باشد.

مزایا و امتیازات این دوره شامل: اعطای گواهی معتبر اتمام دوره که مورد پذیرش مراکز علمی و تحقیقاتی و تبلیغی بوده و دارای امتیاز علمی می باشد؛ کمک هزینه تحصیلی (شهریه) مناسب؛ فراهم نمودن محیط مناسب تحصیلی و تامین منابع کتابخانه تخصصی و قفسه باز؛ استفاده از اساتید مجرب؛ فراهم نمودن امکان تحصیل به صورت تخصصی در سال دوم از میان طلاب نخبه که سال قبل معدل بالا داشته اند با اعطای مدرک؛ برگزاری کلاس ها از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا۱۲.

ثبت نام به صورت حضوری و تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز در محل موسسه به نشانی قم خیابان آیت الله مرعشی نجفی کوچه ۲۰ پلاک ۱۰ موسسه در راه حق و یا غیر حضوری از طریق مراجعه به سایت موسسه به نشانی WWW.DARRAHEHAQ.IRو یا پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۳۲۵۰۴۲۵ امکان پذیر می باشد.

شماره تماس: ۳۷۷۴۳۲۲۱-۲ داخلی ۱۲۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha