پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
30

حوزه/ امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه برای اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند برگزاری دوره‌های توجیهی آموزشی برای فعالان دینی و فرهنگی هستیم، گفت: برای کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی دوره‌های آموزشی توجیهی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در اولین نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در سال جاری که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه برای احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید همه همت جهادی داشته باشیم، اظهار داشت: ترویج و اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر عاملی مهم در راستای ایجاد سلامت روحی و روانی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه احیا و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند اجرای کامل قوانین و توجه به شرایط فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: باید و نبایدهای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در همه مراکز آموزشی، حمل و نقل عمومی، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها، اماکن متبرکه و تفریحی و فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه برای اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند برگزاری دوره‌های توجیهی آموزشی برای فعالان دینی و فرهنگی هستیم، خاطرنشان کرد: برای کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی دوره‌های آموزشی توجیهی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خواستار همکاری و فعالیت مستمر اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برای اجرای برنامه‌های این ستاد شد و خاطرنشان کرد: برای اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر تبلیغات مستمر و با محتوا ضروری است.

فرهاد زیویار استاندار لرستان هم بر هماهنگ بودن فعالیت دستگاهای اجرایی استان مطابق با فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تأکید کرد و گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است.

زیویار یادآور شد: فعالیت‌های ایجابی و سلبی باید توأم و به‌تناسب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha