یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
image-20230608174539-1.png

حوزه/ مسلمانان و مسیحیان کاتالونیا بردرخواست اختصاص صندوق مالیات بر درآمد به جوامع دینی تاکید کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، مسلمانان و مسیحیان کاتالونیا بردرخواست اختصاص صندوق مالیات بر درآمد به جوامع دینی تأکید کردند.

در اخرین کمپین درآمدی، بیش از ۸.۵ میلیون اسپانیایی در فرم مالیات وزارت خزانه داری گزینه موافقت با اختصاص ۰.۷ درصد از مالیات خود را به جوامع دینی را تأیید کرده اند. طبق اعلام کنفرانس مربوط به اسقف‌ها در اسپانیا این مبلغ حدود ۳۲۰ میلیون یورو تخمین زده شده است.

سالهاست که ادیانی مانند مسیحیت و اسلام درخواست اختصاص این صندوق به جوامع دینی را بر اساس اصول عدالت و برابری و عدم تبعیض ارائه داده اند و همچنان بر آن تأکید دارند. مسئولین جامعه مسیحیان می گویند:" بارها به حل این مسئله که دور از شأن یک دولت دموکراتیک قرن بیست و یکم است نزدیک شدیم ولی تاکنون به نتیجه نرسیده ایم." ایشان اجرایی شدن این درخواست را تمرین خوبی برای اجرای دموکراسی مالی در جامعه می دانند.

رئیس اتحادیه جوامع اسلامی کاتالونیا می‌گوید:"حدود ۵۰ درصد از دومیلیون مسلمان ساکن این کشور، اظهارنامه مالیات بر درآمد خود را ارائه داده‌اند که این هزینه را می‌توان در بیش از ۱۶۰۰ مرکز اسلامی و عبادتگاه صرف مسائل دینی کرد. "

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha