دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حج

حوزه/ مدیر حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه جمعاً چهار پرواز با هفت کاروان از استان به حج اعزام شد گفت: در مجموع تعداد ۹۰۹ نفر متشکل از ۸۸۰ نفر زائر و  ۲۹ نفر از عوامل اجرایی به سرزمین وحی اعزام شدند.

عبدالرسول رنجبر مدیر حج و زیارت استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به اعزام کاروان های حجاج استان به مکه و مدینه گفت: اولین پرواز سرزمین وحی روز گذشته در قالب گروه ۲۳۳ نفره ساعت ۷ صبح پنجشنبه به جده اعزام شد.

وی با بیان اینکه این کاروان از شهرستان‌های بوشهر و گناوه بود اظهار کرد: دومین پرواز نیز با ۲۳۳ نفر شب گذشته ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه عازم شد؛ همچنین پرواز سوم متشکل از اهل سنت و بخشی از شهرستان دشتستان به تعداد ۲۲۶ نفر ساعت ۶ صبح پنجشنبه عازم سرزمین وحی شد.

رنجبر بیان کرد: آخرین پرواز حجاج استان بوشهر در قالب یک گروه ۲۱۷ نفره از شهرستان‌های بوشهر و دشتستان ساعت ۱۴ به سرزمین وحی اعزام شد.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه جمعا چهار پرواز با هفت کاروان از استان به عربستان اعزام شدند، گفت: در مجموع تعداد ۹۰۹ نفر متشکل از ۸۸۰ نفر و ۲۹ نفر از عوامل اجرایی به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع سهمیه ۸۸۰ نفری سهمیه حج تمتع استان بوشهر ۴۷۰ نفر به مردان و ۴۱۰ نفر به بانوان اختصاص دارد.

رنجبر در خصوص زمان برگشت حجاج استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۱۸ و ۱۹ تیرماه زمان بازگشت حجاج استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha