چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
جلسه درس اخلاق نماینده ولی فقیه در بوشهر برای کارکنان فراجا

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امام خمینی(ره) جلوی استعمار و استکبار را گرفتند و به ایران شخصیت الهی دادند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، شخصیت و ابهت و آگاهی را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه پنجشنبه در جلسه اخلاق کاربردی کارکنان فرماندهی انتظامی استان بوشهر که با حضور فرمانده، معاونین، مسئولان، کارکنان و خانواده شهدای فراجا برگزار شد، اظهار داشت: ارزش انسان به ارزش الهی و معنوی است و امام خمینی(ره) به جامعه ایران، جان، شخصیت و ارزش دادند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی، تحول شگرف در ایران و جهان ایجاد کرد، گفت: امام خمینی(ره) تحولی در فکر و اندیشه مردم و جامعه ایجاد کردند که در کل جهان بی‌سابقه و بی‌نظیر بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، افزود: امام راحل در جهانی که بین شرق و غرب تقسیم شده بود، انقلابی پایه‌ریزی و جهان را دگرگون و متحول کرد و این واقعاً کار الهی بود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امام خمینی(ره) جلوی استعمار و استکبار را گرفتند و به ایران شخصیت الهی دادند، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، شخصیت و ابهت و آگاهی را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال کم کردن اقتدار نیروی انتظامی در سطح جامعه است، گفت: تهاجم دشمن از طریق ابزار رسانه بیگانه به نیروی انتظامی از محبوبیت آنها نمی‌کاهد، چراکه اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا و این نیرو از محبوبیت خاصی در جامعه برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، ضمن تأکید بر اینکه، حضرت امام(ره) به ایران، استقلال و آزادی در پرتو نظام جمهوری اسلامی داد، اظهار کرد: در حال حاضر فراجا و دیگر نهادهای امنیتی ایران اسلامی، بالاترین اقتدار را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی موضوعات و چالش‌های بزرگ را با تدبیر مناسب مدیریت می‌کنند، گفت: امنیت پایدار جامعه از جمله استان بوشهر، نتیجه تلاش مطلوب و جهادی نیروی انتظامی است.

به گزارش حوزه، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا و جانبازان فراجا با اهدا لوح و هدیه تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha