جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت:حضور مردم در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نشانه زنده بودن انقلاب و ناامیدی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه های نماز جمعه این شهر در مصلای امام خمینی(ره) با بیان اینکه حضور گسترده و خودجوش مردم ولایی و انقلاب ایران اسلامی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) موجب ناامیدی و یاس دشمنان شد، گفت: این حضور پرشور نشان داد که انقلاب هنوز زنده است.

وی با بیان اینکه امید آفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در جامعه از وظایف و رسالت های مسئولان است، بیان داشت: تقویت روحیه معنوی و انقلابی در جامعه راهکاری مطمئن برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب می خواهند خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب را در جامعه کمرنگ کنند، خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد مردم را نسبت به خدمات نظام بدبین کند و ناامیدی را در جامعه ترویج دهد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه خدمات و دستاوردهای نظام،امروز در همه عرصه ها خاری در چشم دشمنان است، گفت: رونمایی از موشک فتاح یک افتخار و اقتدار بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی است و نشان داد ایران اسلامی در عرصه علمی و فناوری در دنیا می درخشد.

وی با اشاره به سالروز حمله اسرائیل به جنوب لبنان اشاره کرد و افزود: اسرائیل رو به نابودی و زوال است و به زودی این مهم تحقق خواهد یافت.

امام جمعه بروجرد در پایان بر حراست و صیانت از محیط زیست تاکید کرد و گفت: مردم حافظ محیط زیست و منابع طبیعی باشند و این میراث خدادادی را برای نسل آینده حفظ کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha