دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به دستارودهای موشکی ایران و ساخت موشک فتاح گفت: این دستاورد در دولت انقلابی انجام شد و در سایر زمینه ها هم دستاوردهایی داشته است و بیش ۲۵۰ کارخانه تعطیل شده مجددا راه اندازی شد و بیش ۶۸ هزار نفر در این کارخانه ها به کار مشغول شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد امروز در خطبه های نماز جمعه عسلویه، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز ۱۴ خرداد گفت: فرمایشات رهبر انقلاب باید آویزه گوش ما باشد؛ رهبری فرمودند هر ایرانی که ایران و منافع ملی را دوست دارد به دنبال بهبود اوضاع اقتصادی ومعیشتی و تقویت جایگاه بین المللی ایران در جهان هست باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند، این حرف من با نخبگان مجموعه های انقلابی و مسئولین سیاسی و مردم است.

وی در ادامه با اشاره به دستارودهای موشکی ایران و رونمایی از موشک فتاح گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی و دوستانشان از این دستاورد به هم ریختند و مغضوب شدند؛ رسانه های صهیونیستی به توان این موشک اذعان و اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه هیچ سامانه ای قادر به رهگیری موشک فتاح نیست افزود: این دستاورد کار جوانان مومن، متفکر و انقلابی است؛ دشمنان به خاطر این پیروزی می سوزند و تحلیلگران نظامی صهیونیستی از قدرت این موشک نگران و وحشت زده هستند.

امام جمعه عسلویه افزود: این دستاوردهای نظامی در دولت انقلابی انجام شد در سایر زمینه ها هم دستاوردهایی داشته است و بیش ۲۵۰ کارخانه تعطیل شده مجددا راه اندازی شد و بیش ۶۸ هزار نفر در این کارخانه ها به کار مشغول شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha